Potrzebowałam dostać się Holandii z Radomia

Zdecydowaliśmy się z mężem spędzić urlop w Holandii. Mieliśmy tam załatwiony nocleg u znajomych, którzy zajmowali się wynajem mieszkań krótkoterminowym i udostępnili nam na dwa tygodnie nocleg u siebie. Pozostała kwestia dojazdu. Mieszkamy w Radomiu i zależało nam na bezpośrednim dojeździe. Nie chcieliśmy się jednak tłuc w niekomfortowych warunkach, ponieważ przed nami była długa podróż.

Znaleźliśmy busa do Holandii

busy radom holandiaMusieliśmy znaleźć coś komfortowego w podróży i bez przesiadek. Zdecydowaliśmy się na autokary, gdyż wydawały się najbardziej ekonomicznym i pewnym źródłem transportu. Lotniska w Radomiu nie było, a pociągi nie jeździły do Holandii. Zaczęliśmy poszukiwania od internetu. Wpisaliśmy w wyszukiwarkę frazę: busy radom holandia i zaczęliśmy przeglądać wyniki. Były dwie renomowane firmy transportowe, które oferowały takie podróże. Zdecydowaliśmy się wybrać firmę, która oferowała wyższy standard podróży. Podczas kilkunastogodzinnej podroży mieliśmy dostać napoje i przekąski w cenie biletu. W busie była łazienka, a także darmowe wi-fi. Kusiły także rozkładane fotele i możliwość wykupienia wybranych miejsc. Autobus zatrzymywał się dopiero w Holandii i po drodze nie było zbędnych przystanków. Uważaliśmy tą opcję za bardzo dobrą. Cena przejazdu również była przystępna. Zdecydowaliśmy się zarezerwować miejsca od razu w obie strony.

To był bardzo dobry wybór. Bus okazał się bardzo komfortowy i szybki. W mgnieniu oka dotarliśmy na miejsce. Siedzenia były bardzo wygodne i szerokie. Trudy podróży w ogóle nie były odczuwalne. Ponieważ wykupiliśmy miejsca przy oknie, przez całą trasę mieliśmy pięknie widoki, a kiedy słońce za bardzo jarzyło mogliśmy zasłonić rolety i skorzystać z darmowe wi-fi. Na pewno jeszcze nie raz zdecydujemy się skorzystać z tych busów w podróży.